Українська казка «Нерозумне кошеня»

Принесла кицька мишеня і каже кошеняті:

— Ось тобі, грайся, учись миші ловити.

І пішла. Кошеня торкнуло лапкою мишку раз, удруге. Лежить мишка і не поворухнеться. Схопило злегка зубами, а мишка:

— Ой, ой! Мені ж боляче!


Кошеня розціпило зуби, а лапою мишку тримає.

— Відпусти мене,— просить мишка.

— Не можу,— каже кошеня,— мене мама буде сварити.

— Моя теж сваритиме, якщо я не прийду.

— То твоя мама, а то — моя! Вона буває дуже зла, як розгнівається,— каже кошеня.

— А що ти зі мною зробиш?

— Повчусь, як миші ловити, а тоді мама прийде, скаже, що робити.

— Хіба так учаться? — пропищала мишка.

— А як? — дивується кошеня.

— А так: я буду тікати, а ти наздоганяй — як у квача грають.

— Це цікаво,— погоджується кошеня.

— І дуже весело,— пропищала мишка.— Я як долічу до трьох, ти зразу ж мене відпускай.

І тільки кошеня відняло лапу, мишка шусть — і нема. Як вітром здуло.


Лаяла кицька кошеня. Вуха нам'яла, щоб пам'ятало кошеня науку.

Немає коментарів:

Дописати коментар